Prípadóva štúdia
Ford szilcar
Zvýšiť predajnosť vozidiel a servisných služieb na showroomoch v Košiciach a Bratislave.
Výsledok
Navrhol som hĺbkovú analýzu obchodného a marketingového oddelenia. Na základe zistení som odporúčal spoluprácu s marketingovou agentúrou, pretože sme nemali dostatok času a nechceli vytvárať nový interný tím. S ľuďmi v agentúre som úzko konzultoval tvorbu webovej stránky a tvorbu nových marketingových kampaní zameraných na zvýšenie predaja. Veľkou výhodou sa stalo to, že som agentúre poskytoval informácie zvnútra spoločnosti a vďaka tomu dokázali navrhnúť najefektívnejšiu kampaň na podporu predaja presne tých áut, ktoré sme v danom mesiaci chceli predať.
Obchodne som oslovil k fleetovej spolupráci firmy v Košiciach a aj v Bratislave. Realizoval som obchodné stretnutia a dohodol spolupráce. Vykonal som analýzu procesov v servise, poukázal na možnosti, ktoré by dokázali zrýchliť vybavenie zákazníkov a riaditelia si to už aplikovali u zamestnancov svojim spôsobom. Celkovým výsledkom bolo ročné zvýšenie predaja áut o percentá, s ktorými boli riaditelia spokojní.
Výsledok
Náš tím obchodníkov
pomôže aj Vám
Dohodneme si obchodné stretnutia a uzavrieme zmluvy, presne ako Váš interný obchodný manažér.
MUDr. Jozef Szilasi
Nové povedomie značky v regiónoch Bratislava Košice prinieslo celej spoločnosti svieži vánok v podobe nových zákazníkov v showroomoch. Zrýchlenie vybavenia vozidiel v servise, ocenili zamestnanci uľahčením vlastnej práce a zákazníci rýchlejším vybavením.