Prípadóva štúdia
ARTISA
S klientom sme sa dohodli, že jeho personálnu agentúru dostaneme do povedomia firiem v segmente priemyslu a výroby a to v rámci celého Slovenska. Ďalším cieľom bolo dohodnúť, čo najviac kvalitných obchodných osobných stretnutí pre majiteľa, pretože vie, že biznis je o vzťahoch a na všetky rokovania chcel ísť osobne.
Oslovených
591 potencionálnych partnerovOdoslaných
710 mailovDohodnutýchý
33 stretnutíVýsledok
So spoluprácou sme začali v novembri 2022 a hneď na začiatku tejto spolupráce sa nám podarilo klientovi dohodnúť prvé horúce obchodné stretnutia, ktoré vyvrcholili k podpisu zmlúv s novými klientmi. Úspešne sa nám darilo proces opakovať a dohodnúť ďalšie a ďalšie podobné stretnutia s čím bol pán majiteľ počas trvania celej doby spolupráce veľmi spokojný.
Klient sa po piatich mesiacoch využívania našich služieb rozhodol spoluprácu prerušiť, pretože nemal dostatok času a kapacít na pokračovanie. Akonáhle stavy doplní, tak bude s radosťou v spolupráci pokračovať.
Výsledok
Náš tím obchodníkov
pomôže aj Vám
Dohodneme si obchodné stretnutia a uzavrieme zmluvy, presne ako Váš interný obchodný manažér.
Ing. Artem Isaiev
V našej spoločnosti sme nemali vhodného človeka na aktívne oslovovanie nových firiem, preto sme radi túto prácu delegovali na ZIZA – obchodnú agentúru.
Už prvé dni spolupráce nám obchodníčka dohodla obchodné stretnutia v spoločnostiach, ktoré prejavili záujem o spoluprácu s našou personálnou agentúrou. Boli to spoločnosti, ktoré už vedeli o všetkých potrebných informáciách a aj cenách, takže to bolo dohodnuté na profesionálnej úrovni a to potvrdzujú aj výsledky spolupráce.
Za prvý mesiac spolupráce sa jej podarilo dohodnúť 18 takýchto kvalitných stretnutí, čo sme vôbec nečakali. Boli sme veľmi milo potešení, pretože z týchto stretnutí vznikli aj naši noví klienti. So spoluprácou sme boli natoľko spokojní, že sme ich služby odporučili aj známemu z inej oblasti podnikania a aktuálne je už aj ich klientom. Takisto odporúčam spoločnosť ZIZA obchodnú agentúru všetkým ostatným firmám, ktoré nemajú čas a nechcú mať žiadne starosti ohľadom oslovovania a hľadania potenciálnych zákazníkov.