Prípadóva štúdia
HEALTH SERVICES
Pre obchodného zástupcu na prenájom sme sa rozhodli preto, aby sme posilnili náš obchod, pretože sme mali zlé skúsenosti s interným obchodným zástupcom a nemali sme nervy a čas školiť a kontrolovať ďalšieho. Chceli sme to delegovať na externú firmu, ktorá preberie zodpovednosť za akvizíciu nových klientov a dostane nás do povedomia B2B firiem.
Oslovených
1679 nových firiemOdoslaných
2067 mailovDohodnutých
98 obchodných stretnutíVýsledok
Klient sa ihneď rozhodol pre ročnú spoluprácu s našou obchodnou agentúrou ZIZA, pretože potreboval zastrešiť obchodne oddelenie, nakopnúť akvizíciu a dostať sa priamo do povedomia potenciálnych klientov.
Spolupráca prebiehala veľmi efektívne už od začiatku. S klientom sme si dali školenia na ich portfólio služieb, určili skupiny firiem na oslovenie a pustili sme sa do práce. Klientovi sme na 95 % priniesli úspešné obchodné stretnutia z čoho vznikli nové zákazky, čo dokazuje fakt, že firma po roku spolupráce trh zaplnila tak, že aktuálne sa už nevie ďalej z kapacitných dôvodov rozširovať. Rovnako sme radi, že sme firme priniesli nie krátkodobé zákazky, ale práve dlhodobých klientov, nakoľko hlavným produktom firmy Health Services je dlhodobá nadštandardná zdravotná starostlivosť o zamestnancov na pracovisku. Výhodou našej spolupráce boli aj pravidelné týždenné porady, na základe ktorých sme si s klientom dávali spätnú väzbu k osloveným firmám, z ktorých sme vedeli, aké sú odozvy a rovnako tak aj to, aká je úspešnosť predaja.
Na takýchto poradách nás riaditelia doškoľovali a aktualizovali portfólio o nové služby, ktoré vznikli v priebehu spolupráce.
Výsledok
Náš tím obchodníkov
pomôže aj Vám
Dohodneme si obchodné stretnutia a uzavrieme zmluvy, presne ako Váš interný obchodný manažér.
Igor Schild
Môj dojem z obchodnej agentúry ZIZA bol veľmi pozitívny, nakoľko sám som človek, ktorý si zakladá na tom, aký je prvý dojem. S riaditeľom pánom Lendackým sme si ihneď sadli a začali riešiť prípravu spolupráce. Je určite vhodnejšie si prenajať obchodného zástupcu, ktorého niekto koučuje a v konečnom dôsledku nás to stojí aj menej času, stresu, energie a v neposlednom rade financií. Nepotrebovali sme vyvíjať žiadnu extra aktivitu na doškoľovanie obchodného zástupcu z našej strany, pretože išlo o skúsenú obchodníčku s dlhoročnými skúsenosťami. Komunikácia na oboch stranách bola veľmi pozitívna, dodržalo sa to, na čom sme sa dohodli a predaj išiel tak, ako sme si predstavovali. Čo sa týka prinesenia nových klientov, tak spoločnosť ZIZA urobila skutočne veľmi kvalitnú prácu, ktorá nám priniesla kopu klientov a aktuálne sme sa dostali do takej verzie, že sa už nevieme ďalej rozširovať, pretože na to nemáme interné personálne kapacity. Ďakujeme spoločnosti ZIZA, že vďaka nej sme sa rozšírili po celom Slovensku a odporúčame určite ZIZA obchodnú agentúru aj ďalším naším partnerom.
Roman Melicher
Výhoda externej obchodnej agentúry je tá, že nemusíme strácať čas výberom vhodnej osoby, ktorá by do tímu zapadla a následne ju viesť a kontrolovať, či rátať s tým, že môže vypadnúť a ochorieť. Takže je to veľmi komfortné a pohodlné a stojí to za tie peniaze. Externý obchodník nám zabezpečil dosť výrazné navýšenie objemov, čiže sme viac-menej z kapacitných dôvodov museli spoluprácu pozastaviť, aby sme boli schopní doplniť tie kapacity našimi zamestnancami – odborníkmi, špecialistami, lekármi tak, aby sme boli schopní poskytovať naše služby v ešte väčšom rozsahu. Vďaka ZIZE sme za obdobie posledného roka narástli dosť výrazne, za čo sme im, samozrejme, veľmi vďační a určite po doplnení kapacít budeme v spolupráci pokračovať i naďalej. Spoluprácu a externého obchodníka od spoločnosti ZIZA určite odporúčam. Je to veľkým odbremenením, čo sa týka časových aj procesných povinností pre interné obchodné oddelenie.