IT EMPIRE s.r.o.
IT EMPIRE s.r.o. je stabilná IT spoločnosť so sídlom v Nitre, ktorá poskytuje predaj, servis a komplexné technologické riešenia pre firmy aj verejný sektor. V rámci snahy posilniť obchodné výsledky sa rozhodli pre spoluprácu so ZIZA obchodnou agentúrou formou individuálneho online mentoringu zameraného na rozvoj obchodných zručností, efektívnejšiu sales podporu a profesionálnejšiu komunikáciu so zákazníkmi.
V nasledujúcej referencii sa dozviete, ako mentoring prebiehal, aký mal dopad na každodennú prácu obchodníčky Lýdie a prečo by tento prístup odporučila aj kolegom zodpovedným za obchod či obchodnú stratégiu firmy.
referencia
IT EMPIRE s.r.o.
IT EMPIRE s.r.o. je stabilná IT spoločnosť so sídlom v Nitre, ktorá poskytuje predaj, servis a komplexné technologické riešenia pre firmy aj verejný sektor. V rámci snahy posilniť obchodné výsledky sa rozhodli pre spoluprácu so ZIZA obchodnou agentúrou formou individuálneho online mentoringu zameraného na rozvoj obchodných zručností, efektívnejšiu sales podporu a profesionálnejšiu komunikáciu so zákazníkmi.
V nasledujúcej referencii sa dozviete, ako mentoring prebiehal, aký mal dopad na každodennú prácu obchodníčky Lýdie a prečo by tento prístup odporučila aj kolegom zodpovedným za obchod či obchodnú stratégiu firmy.
Individuálny mentoring ako kľúč k lepším obchodným výsledkom
V dynamickom svete obchodu je individuálny mentoring jedným z najefektívnejších nástrojov na posilnenie výkonu obchodníkov. Na rozdiel od všeobecných školení ponúka cielený a praxou overený prístup, ktorý pomáha riešiť konkrétne výzvy – od budovania sebadôvery, cez zvládanie náročných rozhovorov, až po zefektívnenie každodennej komunikácie s klientmi. Pravidelné stretnutia, precízna spätná väzba a aplikácia poznatkov do praxe prinášajú viditeľné výsledky, ktoré sa odrážajú na výkone jednotlivcov aj celého tímu.
Výsledkom spolupráce boli dohodnuté stretnutia
Z ktorých vzišli reálne obchody, preto klient našu spoluprácu považoval za úspešnú a uvažuje o pokračovaní na nasledujúcich mesiacoch.
Referencia klienta
Pred začiatkom mentoringu som bola v očakávaní, s miernou rezervou, ako to celé dopadne. Už po prvej hodine s Tomášom som však vedela, že mi to prinesie niečo nové – moje očakávania boli dokonca prekonané. Páčil sa mi individuálny prístup a aj to, že mentoring prebiehal online, vďaka čomu som mohla efektívne nakladať s časom a popri práci sa venovať aj iným povinnostiam.
Aj keď mám za sebou 20 rokov praxe v oblasti obchodu, počas sedení som si uvedomila, kde robím chyby, a postupne sa veci začali „upratovať“. Dnes už niektoré kroky zvládam automaticky. Pravidelný tréning a mentoring mi priniesli väčšiu sebadisciplínu – napríklad som si dokázala sama nastaviť cieľ obvolať 20 škôl, čo som zvládla za jeden a pol dňa. Musím povedať, že úroveň mentoringu od ZIZA bola na vysokej profesionálnej úrovni – cítila som svieži prístup, systematickosť a optimizmus, ktoré sú dnes pre obchodného zástupcu kľúčové. Na každé stretnutie som sa úprimne tešila. Zmenila sa aj moja komunikácia s novými klientmi – dnes sa snažím viesť osobné stretnutia prirodzenejšie, ľudskejšie a s väčšou empatiou. Predtým som často cítila, že obchod pôsobí stroho a až príliš „na silu“. Teraz je v tom viac ľudskosti, autenticity a dôvery.
Aj keď to nebolo vždy jednoduché – meniť zaužívané návyky po 20 rokoch – postupne, po štvrtom či piatom stretnutí, som si všimla zmenu v myslení, v reči aj v správaní. Mentoring bol zacielený priamo na moju každodennú prácu a konkrétne situácie, ktoré som aktuálne riešila. Každé stretnutie malo pre mňa jasný prínos v oblasti rozvoja obchodnej stratégie.
Zmeny boli zjavné už na druhý deň po mentoringu – v správaní, komunikácii a celkovej rétorike. Určite by som tento formát odporučila nielen obchodníkom, ale aj konateľom či kolegom, ktorí zodpovedajú za obchod vo firme. Online forma bola veľmi praktická a efektívna – moderný spôsob, ako získať profesionálnu sales podporu bez nutnosti budovania interného tímu

Referencia klienta
Pred začiatkom mentoringu som bola v očakávaní, s miernou rezervou, ako to celé dopadne. Už po prvej hodine s Tomášom som však vedela, že mi to prinesie niečo nové – moje očakávania boli dokonca prekonané. Páčil sa mi individuálny prístup a aj to, že mentoring prebiehal online, vďaka čomu som mohla efektívne nakladať s časom a popri práci sa venovať aj iným povinnostiam.
Aj keď mám za sebou 20 rokov praxe v oblasti obchodu, počas sedení som si uvedomila, kde robím chyby, a postupne sa veci začali „upratovať“. Dnes už niektoré kroky zvládam automaticky. Pravidelný tréning a mentoring mi priniesli väčšiu sebadisciplínu – napríklad som si dokázala sama nastaviť cieľ obvolať 20 škôl, čo som zvládla za jeden a pol dňa. Musím povedať, že úroveň mentoringu od ZIZA bola na vysokej profesionálnej úrovni – cítila som svieži prístup, systematickosť a optimizmus, ktoré sú dnes pre obchodného zástupcu kľúčové. Na každé stretnutie som sa úprimne tešila. Zmenila sa aj moja komunikácia s novými klientmi – dnes sa snažím viesť osobné stretnutia prirodzenejšie, ľudskejšie a s väčšou empatiou. Predtým som často cítila, že obchod pôsobí stroho a až príliš „na silu“. Teraz je v tom viac ľudskosti, autenticity a dôvery.
Aj keď to nebolo vždy jednoduché – meniť zaužívané návyky po 20 rokoch – postupne, po štvrtom či piatom stretnutí, som si všimla zmenu v myslení, v reči aj v správaní. Mentoring bol zacielený priamo na moju každodennú prácu a konkrétne situácie, ktoré som aktuálne riešila. Každé stretnutie malo pre mňa jasný prínos v oblasti rozvoja obchodnej stratégie.
Zmeny boli zjavné už na druhý deň po mentoringu – v správaní, komunikácii a celkovej rétorike. Určite by som tento formát odporučila nielen obchodníkom, ale aj konateľom či kolegom, ktorí zodpovedajú za obchod vo firme. Online forma bola veľmi praktická a efektívna – moderný spôsob, ako získať profesionálnu sales podporu bez nutnosti budovania interného tímu
