MALEX
Dĺžka spolupráce 3 mesiace
MALEX je bratislavská spoločnosť špecializujúca sa na maľovanie interiérov, sadrokartonárske práce a menšie dokončovacie stavebné úpravy. Firma pôsobí v regióne hlavného mesta, kde realizuje zákazky pre domácnosti, komerčné priestory aj developerské projekty.
V čase, keď oslovili ZIZA obchodnú agentúru, mali za cieľ rozšíriť svoju klientelu o B2B segment a nadviazať nové spolupráce s firmami, nákupnými centrami, správcami budov a ďalšími prevádzkami v rámci Bratislavy.
MALEX
Dĺžka spolupráce 3 mesiace
MALEX je bratislavská spoločnosť špecializujúca sa na maľovanie interiérov, sadrokartonárske práce a menšie dokončovacie stavebné úpravy. Firma pôsobí v regióne hlavného mesta, kde realizuje zákazky pre domácnosti, komerčné priestory aj developerské projekty.
V čase, keď oslovili ZIZA obchodnú agentúru, mali za cieľ rozšíriť svoju klientelu o B2B segment a nadviazať nové spolupráce s firmami, nákupnými centrami, správcami budov a ďalšími prevádzkami v rámci Bratislavy.
VÝSLEDOK SPOLUPRÁCE
firiem
rozhovorov
mailov
výsledkov
VÝSLEDOK SPOLUPRÁCE
firiem
mailov
záujem
výsledkov
Priebeh sPOLUPRÁCE
Po úvodnej konzultácii sme s klientom nastavili ciele, identifikovali cieľové skupiny a vytvorili akvizičnú stratégiu. Cieľom bolo zamerať sa výlučne na B2B segment v rámci Bratislavy – predovšetkým na správcov budov, nákupné centrá a komerčné prevádzky, ktoré by mohli využiť služby firmy MALEX.
Počas kampane sa nám podarilo dohodnúť viacero obchodných stretnutí, ktoré klient osobne absolvoval. Jedno z nich sa ukázalo ako kľúčové – viedlo k významnej zákazke, ktorá mala pre firmu priamy obchodný dopad.
Zaujímavosťou je, že samotný zákazník spätne potvrdil, že obchod sa uzavrel najmä vďaka prístupu našej obchodníčky. Jej profesionálne vystupovanie, schopnosť argumentovať a komunikovať hodnotu služby natoľko zapôsobili, že klient povedal, že práve ona ho „presvedčila, aby išiel do toho obchodu“.
Táto spätná väzba bola pre nás dôkazom, že obchod nie je len o stretnutiach, ale o kvalite interakcie. Obchodníčka bola za túto kampaň interne ocenená ako jedna z najúspešnejších za dané obdobie.
Po ukončení prvej fázy spolupráce nás MALEX opäť kontaktoval a v roku 2025 spúšťame pokračovanie spolupráce, tentokrát s rozšírením oslovených segmentov a cieľov.
Výsledkom spolupráce boli dohodnuté stretnutia
Z ktorých vzišli reálne obchody, preto klient našu spoluprácu považoval za úspešnú a uvažuje o pokračovaní na nasledujúcich mesiacoch.
Referencia klienta
Najviac nás prekvapilo, že samotný klient neskôr povedal, že sa rozhodol na základe toho, ako naňho zapôsobila obchodníčka z ZIZA. Bolo jasné, že mala veci pod kontrolou, vedela presne, čo hovorí a vďaka tomu sa obchod podaril. Aj preto sme sa rozhodli v spolupráci pokračovať – už pripravujeme novú fázu.

Referencia klienta
Najviac nás prekvapilo, že samotný klient neskôr povedal, že sa rozhodol na základe toho, ako naňho zapôsobila obchodníčka z ZIZA. Bolo jasné, že mala veci pod kontrolou, vedela presne, čo hovorí a vďaka tomu sa obchod podaril. Aj preto sme sa rozhodli v spolupráci pokračovať – už pripravujeme novú fázu.
